2009. március 23., hétfő

Vírusos fertőzés

Ez a diagnózis Ma reggel megint lázas volt,38.5 ,szerencse ez annyira nem magas,de rögtön kúpot adtam neki.De 1 óra múlva még mindig 38.2 volt,így ecetes zoknikat húztam a lábára,meg a kezére,amit az elején levett,de végén csak eltereltem a figyelmét,így otthagyta,becsavartam törölközőkbe,hogy a szag se ingerelje. Egy fél óra múlva már 37.7,újabb fél óra és 37.3 volt már a hőmérséklete.Mentünk is a dokihoz.Nem is hittem volna,hogy az ecet ilyen csodákra is képes,bár vannak halvány emlékeim róla.És,még a kockázat se annyira nagy,mint a hűtő fürdővel,hogy fordítva sül el és kap egy "istenőrizz" tüdőgyulladást.Tehát,azt hiszem megszerettem az ecetet.Szerencse,nem voltak sokan,20 perc múlva már indultunk is hazafelé,mégpedig nagyon gyorsan,mert rettenetesen fújt a szél.Továbbra is "csak" lázcsillapítót kell adjak neki,igaz, felírt egy másik fajtát is,ha nagyon magasra ugrana ,akkor azt adjam,valami furcsa ,hosszú neve van.Meg Normaflor ampullát a hasmenésre.Ha 3 nap múlva is lázas,akkor meg vissza.Tehát megúsztuk az antibiotikumot,egyelőre...Pechemre,miután hazaértem,leejtettem a lázmérőt,a higanyost,a digitális meg 37-et mutatott,pedig megint melegebbnek érzem a homlokát.Utálom a modern technikát,miért kell mindent modernizálni??Érdekes,miután kijelentették,hogy mérgező a higany miatt és többet nem lehet,majd kapni,én még vettem a tesómnak azután.Remélem a férjem kap másikat,mert a barátnőmnek nem kapott.A digitális használati utasításában meg benne van,hogy "csalhat" 0.5 fokot.Akkor meg minek árulják,kb-re én is megtudom mondani,hogy mekkora a láza,főleg ennyi tapogatás után.Na ,mindegy,ez van.
..most alszik a kincsem,remélem láztalanul...

3 megjegyzés:

Ildi írta...

Sziasztok!

Jobbulást kívánunk! Reméljük már nem lázás a csajszi.:) Millió gyógypuszika!

Rebeka és Annabella írta...

A legmegbízhatóbb tényleg a hagyományos hőmérő.
Férjem vett fülhőmérőt. Legszívesebben dobnám a kukába, mert minden mérésnél mást mutat.
Az ecetnek ennek a hatásáról még nem hallottam.
Mielőbbi gyógyulást!
Hajni

Bogár és Gerti írta...

Megy a gyógypuszi itt is :)
Puszi

Kislányunk