2009. március 23., hétfő

Vasárnap:39.6

Igen, 39.6 fokos láza lett szegénykémnek.Éreztem,hogy valami nincs rendben Pénteken kezdődött,mert szerintem összefüggésben van a kettő.Pénteken többször volt kaki,ebből 2 fosi .Szombaton megint hígabb volt az átlagnál és a hiszti elképesztő méreteket öltött. Semmi sem tetszett neki,már ott tartottam,hogy kifutok a világból. De semmi orrfolyás ,köhögés ,láz..csak a zsémbeskedő kiscsaj.Vasárnap délelőtt meg mintha,valaki megjavította volna a gépezetet:normális széklet,csivitelő,jövő-menő ,tündéri kislány.Délben azért csak párolt krumplit adtam,reszeltem rá sajtot,hogy azért na...,ki tudja.1 óra körül kezdett tüzelni a homloka,megmértem 38 fok.Adtam lázcsillapító szirupot és lassan lement.Délután 4 körül letettem aludni ,mert kezdett álmosodni.1 órát aludt ,felvettem és majd elájultam,tűzforró homlok!!!Megmérem és 39.6 fok.Gyorsan kúp,de csak nem akart lemenni.Mintha,megállott volna az idő és csak nem ment le.Gyorsan beállítottuk a vízet 36 fokra és hűtőfürdő.Szegénykém ,ahogy hűtöttük,úgy sírt egyre jobban.Ismét mértem:38.7 .Újabb fürdő.Mint egy rémálom,csak "vidáman" énekeltem és "játszottuk" a hű,de büdi a lábadat,ő meg nagyokat kacagott hozza.mert nem igazán látszott rajta a nagy láz.Csak kicsit bágyadtabb,de tényleg csak kicsit.Aki nem ismeri ,fel sem tünik.A végén lehoztuk 37.7re. De a gyomrom mégmost sincs jól,mintha görcsben lenne.És csak remélem,hogy éjszaka nem megy fel...és a doki is mond valami nyugtatót..Miközben sírt néztem a fogait is,merő duzzanat belül a kicsi szája,de nem hiszem,hihetetlen ,hogy a fogak miatt a nagy láz.nem tudom elhinni.

Nincsenek megjegyzések:

Kislányunk