2009. március 5., csütörtök

Járás!!

Egyre magabiztosabb a járása Timikének,most már kijelenthetem,hogy igen jár!!Nem csak pár lépés,hanem egyik szobából a másikba,vagy ki a konyhába,mindezt esés nélkül.Van ,hogy elbizonytalanodik,de megáll és megy tovább.
Pár napja megtanult felállni is,kapaszkodás nélkül is.Látni kellene ilyenkor milyen büszke,ha megdicsérem.Videó még nem készült a járásról,mert ilyenkor inkább mellette maradok és nézem.Olyan boldog vagyok,mikor látom,hogy ügyeskedik.
Az evés helyett most az alvásért megy a harc.Nem akar semmi pénzért.Ma miútán elfogyott a türelmem,betettem az ágyba és szó nélkül elaludt,persze már elmúlt 4 is.
Sokat segédkezik az öltözésnél,eddig is tette,de ordítva ,most meg mintha végre megértette volna,hogy az nem jelent rosszat!
A orrfolyás nem igazán javul,viszont láz,köhögés továbbra sincs.Ja,én is beléptem a sorba.Egész nap csak szédelegtem,vacogtam...

4 megjegyzés:

Ildi írta...

Gratulálunk a járáshoz! Eleinte én is folyton mellette voltam, nagyon féltem hogy elesik.
Jobbulást Timikének és Neked is! Sok puszi!

Millus írta...

Sziasztok!Nagyon aranyosak ebben a korszakban is,mikor már mennek!!!!Az öltözés nálunk is így volt,meg az alvás is hasonló....én úgy figyeltem meg hogy minden olyan hullámzó....vmikor aludni nem akar,valamikor enni,valamikor öltözni..stb.stb.de aztán elmúlik...

Bogár és Gerti írta...

:-D Nagyon ügyes :) Hamarosan megerősödik és nem kell anynira aggódni miatta :) Húúú...nagyon nem szerettem a mászós, alig menős időt... egy pillanatra nem lehetett szem elől téveszteni :(
Puszi

A blogspotos blogunk befullaadt kicsit... született egy új... nyilvsnos(egyenlőre)...
http://bogarlili.blogspot.com/

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Gratulálunk a járáshoz! :) Jobbulást kívánunk! :)
Puszi

Kislányunk