2009. március 25., szerda

Még rosszabb..

..lett a helyzet.Tegnap délután megint kezdett felmenni a láza,nem is vártam sokat,38 foknál már tettem a kúpot,borogatást is,de így is alig ment le.Éjszaka nagyon sokat forgolódott,nyugtalanul aludt.Én szintén.Állandóan néztem megy-e fel megint.Reggel 5 óra körül már sírt,betettem közénk enni,melegnek is éreztem ,ezért megint kúpot tettem.Evett valamennyit és visszaaludt,én is aludtam valamennyit,de állandóan megébredtem.8 körül megint tűzforró.Mérem : 39.7 fok.Pedig 2-3 órája tettem be a kúpot.Nem mertem még egyet tenni.Hívom a dokit,ki van kapcsolva.Sokat segített.Gyorsan betekertem ecetes lepedőbe,közben rágott az ideg,mi lesz,ha megfázik.A hűtőfürdőt egyedül elég nehéz csinálni,mível csak zuhanytálcánk van,hordani ki-be a vízet,és ott hagyni nem is merem.10 percig hagytam,gyorsan szárazra töröltem.Mérem:39.2.Vártam kis időt és megint becsavartam.Na lement 38.6 ra.Kezdtem kifújni a gőzt. Kis idő múlva megint becsavartam,utána mérem megint 39 fok.Az agyam rettenetesen zakatolt.Közben eltelt másfél óra így fogtam magam ,lesz ami lesz alapon betettem azt a kúpot amit a doki írt és azt mondta,hogy csak akkor ,ha nagyon magas lesz.De nem volt mit csináljak,már 3 órája kínlódtam és nem tudtam 38 alá vinni.Most már nem lázas és alszik én meg kezdek szétrobbani csendesen,mi lesz ha megint az lesz,és érzem ,hogy az lesz ,mert az elmúlt 3 nap alatt késő délután volt a legmagasabb.Meg a tetejébe,most már inni sem akar,pedig csináltam 3 féle teát is,gyümölcslevet már a tegnap sem akart inni.Alig várom a holnapot,hogy vigyem a dokihoz.Mert javulnia kellett volna,ehelyett már kora délelőtt elkezdődött.

3 megjegyzés:

vajdakrisztian írta...

Most olvassuk beteg vagy:s....Gyógyulást!!!!!

Millus írta...

Sziasztok!!!Szomorúan olvasom,min mentek keresztül!!!!Nagyon sok erőt,és kitartást kívánok!!!!Ennél rosszabbat el se tudok képzelni,mint mikor egy gyerek beteg!!!!Sok gyógypuszit küldünk!!!Remélem a doki ad valamit ami hat is!Lara

Rebeka és Annabella írta...

Ugye már jobban vagy Nagylány?
Sok puszi!

Kislányunk