2009. március 24., kedd

39.7

Tegnap egész délutánig nem volt lázas,elég jó volt a hangulata is.De mikor felvettem a délutáni alvásból ismét tűzforró volt,csak lógott a karomban.Olyan futkorászást csaptam le,mint aki megkergült.gyorsan csináltam az ecetes vízet,probáltam a kúpt kiszabadítani a csomagolásból,rángattam ki a törölközőket és probáltam nem pánikba esni,mert nagyon rosszul nézett ki.még sírni sem volt ereje.Csak nyöszörgött és megsem moccant.Pedig mondta a doktornő,hogy nehogy pánikba essek,még hányhat is,ezzel jár.De hiába az agyamban csak az zakatolt,hogy ISTENEM!!!Pedig általában én vagyok az erősebb,nem szokásom elveszíteni a fejem,de abban a pillanatban az egyedülálló nők jutottak eszembe.Mélyen együttérzek mindenkivel ,aki egyedül neveli a gyerekét.Úgy vártam haza a férjemet,mint gyerekek a Mikulást,pedig ilyen helyzetben mindig biztatni kell,könnyen elveszíti a fejét,ha Timikéről van szó.El is sírta magát,mikor meglátta feküdni,de nem számított ,a lényeg,hogy nem voltam egyedül.Azt kell mondjam,még szerencse nem volt lázmérő,a másik eszembe se jutott,mert kb.3/4 óra múlva érkezett apa a lázmérővel és megmértem 39.7 fok volt.És már 3/4 órája benne volt a kúp meg kezén-lábán,homlokán borogatás.Másfél óra várakozás,percenként cseréltem rajta a zoknikat ,20 percenkét méregettem és LEMENT 37.5 RE!!!Szemmel látható volt,hogy megy egyre lennebb,mert már az utolsó félórában 38-nál kezdte emelgetni a lábát,lekapta előbb a fejéről a borogatást,majd a kezéről,aztán már egyik pillanatról a másikra boldogan ugrált az ágyban.Sőt mikor apa rászólt,hogy potty lesz a vége,hangosan csicseregte,hogy POTT-POTTKésőbb meg a kopp-kopp -nak KOJ-KOJ!Mintha kicserélték volna.Mi meg apával ketten,csak gyönyörködtünk!!Ma reggel,viszont már megint 38.5 fok! Háromnegyed 6 -kor sírt is furcsán.Azonnal kúp és megitta az utolsó cseppig a tápot,majd még egy félüveg tea.Nem tettem rá borogatást,mert nem volt nagyon magas a láza,meg kiváncsi voltam tényleg hat-e az ecetes borogatás,vagy csak a kúp dolgozik,de másfél óra kellett ,hogy a 38.5 lemenjen teljesen,míg tegnap a borogatás+ kúp és szintén másfél óra a 39.7-nek.Tehát tényleg van hatása!Most meg alszik félórája és már előre félek,hogy fog ébredni!!

2 megjegyzés:

Ildi írta...

Jobbulást kívánunk! Elhiszem mennyire paráztál, én is ilyen vagyok. Kitartás és lázmentes ébredést!
Millió puszi!

Álommanó írta...

Nyugodj meg, az a legfontosabb, bár tudom, hogy a legnehezebb is! De ő is érzi, ha ideges vagy, és csak ő is megijed, az meg nem jó. Gyógyuljatok meg gyorsan, remélem hamar elmúlik a láz, és minden visszatér a megszokott, vidám kerékvágásba...

Álommanóék

Kislányunk