2009. március 9., hétfő

"Azért vannak a jó barátok..."





Ezt a díjat Kriszta és Boróka anyukája,Edit adta nekünk!!!"
Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."
Ezelőtt egy évvel,ha valaki netes barátságokról beszélt,csak legyintettem,hogy ugyan...De rá kellett jönnöm,hogy megint elhamarkodtan ítélkeztem,mint már annyiszor,de ez legalább kellemes csalódás.Örülök,hogy rátaláltam a babaszobára és bebizonyosodott,hogy igenis létezik.És főleg annak,hogy pár emberrel még személyes kapcsolatot is tudok feltételezni.Gondolok persze azokra,akiknek nem az a téma,hogy kukacoskodnak,hanem őszintén megírják a véleményüket,főleg annélkül,hogy ezzel megbántanának bárkit is.Lehet egy vélemény kemény,de nem kell feltétlenül bántónak lenni,mert nem vagyunk egyformák és nem mindenki birkozik meg egyformán a problémákkal!!Adnám a díjat:-ÁlmosMáté anyukájának,Verusnak-Laura anyukájának,Zsunak-Nóra anyujának,Ildikónak-Vendi anyukájának,Btrixinek-Danika anyukájának,Csillának-Rami anyukájának,Dorottyának-Zsófi anyukájának,Vikinek-Bogáranának...és még tudnám sorolni,de a szabály az szabály...Gondolatban osztogatom tovább!!!

5 megjegyzés:

Beatrix írta...

Itt is megköszönjük a díjat. :-) Nagyon tetszik a naplótok. Puszi, Vendi

Ildi írta...

Köszönjük szépen, kedvesek vagytok!

Bogár és Gerti írta...

Nagyon szépen köszönjük!!!!
Puszi

Millus írta...

Igen mi is kötöttünk interneten barátságot,sőt olyanról is tudok aki a párját neten ismerte meg!!!!Én se hittem az ilyen dolgokban,de működik!pusz

Millus írta...

Megkaptam az emiledet köszönöm szépen..vmiért spamba tette a gép.és csak most találtam meg,de mentettem,mert én másképp tettem be a hátteret,vagyis nekünk nem olyan komoly a hátterünk mint nektek,..és az nem sikerült....köszi pusza

Kislányunk