2009. július 4., szombat

Megjöttünk!!

Pár régebbi kép:














Van új gép,most ez vadonatúj,a másikat 140ezerért vettük használtan,igaz kb.2 éve,ezt meg 110ezerért.Kellett nekem laptop,mert ezek hamarabb bedöglenek,igaz most is csak ez kell nekem,hiába,na megszoktam.





Megvan a 16-ik foga is Tücsöknek,reméltem abbamarad kissé a hiszti,de nem...





Sajna...





Csütörtökön strandon voltunk és nagyon leégtem,Úgy nézek ki,mint a rák.Annyira vigyáztam Timire,hogy eszembe se jutott a saját bőröm.Ez van.Tettem egy érdekes felfedezést:Timi nem tudja kimondani a c,cs betűket.Ugyanis a kis csaj,nem hagyta aludni Ákost.Tesóm mondta neki,hogy SSSSS,ne piszkáld,erre meg a kis kópé visszamondta neki :SSSSSS.Ezzel le is rendezett minket és sikeresen felébresztette Ákost.Amúgy nagyon szereti,állandóan puszilgatja,öleli és néha meg is szidja.Pont abban a hangsúlyban mondja,neki,hogy:ÁKKÁ,mint én.Meg árulkodik is nekünk,ha Ákos valamit csinál,valakit odahúz és mutatja Ákost.





Visszatérve a betükre(csapongok rendesen),a ss-en felbúzdulva,kezdtem mondogatni neki a betüket,legtöbbet utánam mondta,kivéve az i,c,cs,zs betűket.Mondta,helyette ,hogy be-be.





Ha holnap időben ébred Tücske,akkor megyünk a Velencei-tóra,azért kell idejében kelni,mert Zsuékkal megyünk,apa ,sajnos dolgozik holnap is,így máshoz kell igazodni.De itthon sem akarok maradni a 4 fal között,a dögmelegben...

4 megjegyzés:

sedith írta...

Na, végre, felőletek is hallani!:) Remélem, szép napotok lesz ma, jól fogjátok magatokat érezni!:)
A c, cs, s hangokat még sokáig nem fogja tudni kiejteni. Legalábbis megtörténhet. De szerencsére, ezek az utolsók, amiket meg kell tanulniuk, 5 éves kor alatt a logopédusok sem foglalkoznak vele. Még Kriszta sem ejti őket tisztán. Az r-t kimondja tisztán jópár hete.
Soha nem volt még laptopunk, de egy időben volt a lakótársamnak. Meg lehet szokni. Egyszer pedig volt egy jó ajánlat és gondolkodtunk rjta, hyog vegyünk, végül idegenkedtem tőle és hagytuk a fenébe. Ez van, de szerintem is abszolút megszokás kérdése!
Puszillak és remélem, gyakran jelentkeztek most már!:)

Wiky írta...

Örülünk hogy végre vagytok! Jó strandolást nektek az ügyes nagylánnyal!!! :-D

Pusza

Bogár és Gerti írta...

Remélem eljutottatok a nagyvízhez ;)
Puszi

Millus írta...

Helló...háát igen ez így van...annyira vigyázunk a gyerekekre,hogy magunkról elfeledkezünk..de ez így helyes..inkább mint fordítva...pusza Lara és MIlli

Kislányunk