2009. július 25., szombat

Csütörtök,baleset

Csütörtök a strandolás napja volt,megint.De nem volt az igazi.Azt gondoltuk Zsuzsival,hogy a nagy hőséget,jobb a víz mellett tölteni.De már menetközben,baj történt.
A villamos elé egy autó került,jó nagyot csattantunk.Hatalmasat fékezett a vezető,ha Andi meg nem fogja a babakocsit Ákos nagyot repült volna,Zsuzsi alig tudott a lábán megállni.Nem tudom mit akart szegény pasas,mikor mellékutcából hajtott ki,hogy a fenébe nem látta a villamost...
Szerencse,mi ijedtséggel megúsztuk,de a férfi nagyon beszorult az autóba,egy oszlopnak szorítva,messzire repült kerekekkel,egy jelőtáblát meg betontömböstől kiszakított.Megnéztem...,nem kellett volna.Azóta is a szétroncsolt lábát látom magam előtt.De mentségemre legyen mondva,a jobb oldalról nem látszott semmi,mert még a motor is az ülésre volt benyomva,tehát azt hittem nincs is benne senki.
Megkerültem az autót és ott volt.És még egy óra múlva is,mert a tűzoltók,mentősök,elhárítók,hiába vágták szét az autót darabokra...

Aztán lassan elindultunk,egy félóra múlva már a strandon voltunk,csak valahogy a kedvünk elment.A két zsivány egyfolytában visított,megszökött,melegük volt...Ákos megint nem tudott aludni,Timi is csak 40 percet.Alig vártam ,hogy értünk jöjjön Jocó.
A végén aztán megnyugodtam,és még este elmentünk a Duna-partra,halat enni,Timi és Jocó alaposan belakmározott,én megelégedtem egy kolbásszal,mert a halat nem szeretem.

5 megjegyzés:

Danci és Csucsu írta...

Sziasztok, megelőztetek minket, nálunk is elszakadt a cérna a babaszobára :s De hát ez van, hű micsoda sztori kérem szépen, hát engem tuti ott kellett volna felmosni ha olyat láttam volna :p

pusza Danika a kis örökmozgó, és Csilla

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. Én nagyon kezdő vagyok ebben a témában! Van még mit tanulnom.
Az a baleset durva lehetett! Remélem Csajszi nem látta, mert akkor biztos napokig rosszat álmodna!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok! Hat elhiszem hogy elment a kedvetek a strandolastol, en rosszul lettem volna biztos nyomban az ijedsegtol.Jobb nem is ra gondolni jo hogy ti ennyivel megusztatok es nem lett semmi bajotok nektek es a gyerekeknek se,igaz az az ember szegeny megjarta.Remelem hamar kiheveritek a tortenteket.
Ja ha tudtok segitsetek kicsit par nevet betudtam tenni a barataink kozul de meg parat beszerettem volna tenni es azok mar nem jelenek meg talan azert mert 2x probaltam es az azelotieket mar elmentettem.Ja es szeretnem betenni a babaszobaba maradtakat is de nem megy, es a hatterel kapcsolatba is jo lenne egy kis segitseg ,honnan lehet ilyen szep hatereket beteni es hogyan?Meg egy baj van ha a bejegyzesbe beteszem a kepeket nem tudok melle szoveget irni mert torli ki a kepeket vagyis nem enged irni hova lepjek.Elore is ha segitesz.

Puszillunk Szabina hercegno es anyaja Izabella

Ildi írta...

Szerencsére nem lett bajotok...nem csoda ha elment a kedvetek a strandolástól. Sok puszi

Birg írta...

Durva lehetett... Pusz, Patrik és Birg

Kislányunk