2009. július 8., szerda

Amint meglátja a gépet azonnal pózol is,vagy a gépet probálja megszerezni...









Ma este iszonyatos hisztit letekert.Mindig jön a hiszti,ha nem az van, amit ő szeretne.Mérgembe betettem a szobájába és vártam mikor csillapodik.Kemény 26 percet húztunk le a férjemmel,mondhatom.De ,mi mást tehetnék.A sarokba ültetéssel még várnom kell,megverni meg nem látom értelmét,egyelőre.Maradt a szoba.Már párszor megprobáltam,elszámoltam 5-ig,hogy abbahagyja-e a hisztit,ha nem ,akkor 1-2 percig benn hagytam.Most meg nem engedtem ki,csak miútán teljesen abbahagyta.De ,amint kivettem,megint rázendített.Probáltam csitítani,de nem ment,így megint be a szobába ,de ezúttal az ágyba tettem a kisasszonyt,ahol percek alatt elaludt....Szerintem,még túl korai volt,de ha már egyszer betettem,nem vehettem ki.Olyan kegyetlennek éreztem magam...Majd elválik a következő alkalommal,mert valami büntetés kell ezekre a hisztikre.Nem mehet ez így,hogy amint nem úgy történik valami,azonnal ordítás,csapkodás,hajtépés,és hadd ne soroljam tovább...




3 megjegyzés:

Wiky írta...

Csak nem modell lesz a drága??
Nagyon kis édi a képeken! :-)

Nálunk is beütött a dackorszak eleje. De hát mi akartuk... ;-) Majdcsak túléljük valahogy. Egyébként jó ötletet adtál a kiságyba tevéssel. Holnap kipróbálom a kisördögön. ;-)

Pusza nektek!

Rebeka és Annabella írta...

Sziasztok!
Nem próbáltad a figyelemelterelést hiszti kitörésekor?
Nálunk be szokott jönni. Persze nem mindig:(.
Puszi!

Ildi írta...

Nehéz időszak elé nézünk...
Nagyon nehéz ilyenkor okosnak lenni, nekem is mindig lelkiismeretfurdalásom van, ha ilyet teszek.
Édesek a képek! Kitartás!

Kislányunk