2009. június 20., szombat

Hát bedöglött!!

A laptop!Egy ideig azt mondták rá,hogy menthetetlen,de aztán mégis megcsinálták,de már annyi neki.Nem sok időt adtak neki.
Rohan az idő,Timim egyre ügyesebb,meg egyre hisztisebb.
Tegnap kibújt a 15-ik foga,felső szemfog,a két alsó már kibújt,egy hét alatt,tehát még csak egy kell kibújjon.Megtanult cuppanós puszit is adni,mikor olyan kedve van,kérés nélkül osztogatja.
Mondja,hogy :ÁNYÁ,APA,ÁKKÁ(ÁKOS),TITA(CICA),KUTA(KUTYA),KUKA.
Bili ügyben semmi fejlődés,nem marad meg rajta 10 másadpercnél többet,vettem gyerek wc -ülőkét,de azon sem ül.Az az igazság ,hogy nem is erőltetem,nehogy ellenkező hatást érjek el vele.Azt már tudja,hogy pisi,sőt a ategnap mondta is,miútán a földre pisislt,hogy PISZI,utána meg nekiállt a kezével feltörölni,ha nem vigyázok,akkor magára is keni.na megint elszürkülta kép,nem sokat látok,tehát erről ennyit.tényleg új gépet kell venni.a franc.............

3 megjegyzés:

sedith írta...

Hiányoztatok! Hát... sajna manapság még az is rosszkor jön, ha kiég egy villanykörte vagy elromlik a WC-tartály, nemhoyg egy laptop. Remélem, azért mihamarabb ki tudjátok cserélni. Addigis gratulálunk a fogacskákhoz, reméljük, nem szenvedtek velük túl sokat. Borónak is kb. 14-15 foga van, neki kibújt az egyik szemfog felül, majd alul. A másik alsó még nem tudom, hoyg kibújt-e.
Az én lányom is kb. ennyi szót mond, de teljesen más szavakat, illetve a cica közös, de ő azt valami cic-nek ejti. És a kutyára is ugyanezt mondja. :D
Puszilunk!!! :)

sedith írta...

Cici-t akartam írni a cicának.

Wiky írta...

Gratula az új fogacskához!!
Sajnáljuk a gépet, reméljük hamar "nyertek a lottón" egy másikra. :-) ;-) Én nem is tudom mi lenne, ha menthetetlen lenne a gépünk... Szerintem egyenlőre biztos nem vennénk másikat. Sajna nagyon be kell osztani minden kis ftocskát. :p :p
De azért szorítunk és várunk ám benneteket megint!!! ;-)

Pusza: Viki és Zsófi

Kislányunk