2009. július 26., vasárnap

Ákos szülinapja!!!!!!!!!!!



Azt a két tortát,amelyiken tüzijáték van,én sütöttem.























Tesóm barátnője,Angi....a két zsivánnyal!








AZ ÜNNEPELT!!!!!!!!!!!!!














































































..és még felnőttnek tartjuk magunkat :D






































SANYI ÉS ÁKOS


















SANYI,ÁKOSKA,A FÉRJEM-JOCÓ ÉS AZ ÖCSÉM,ZOLI





















IBI(AZ EGYIK ANDI ANYUKÁJA)...






















IBI,CSONGI























...mi ketten!!!!

Ma tartottuk meg Ákos 1 szülinapját!!!Nem akartunk benn a lakásban szorongani,így azt vettük tervbe,hogy kinn a szabadban lesz,a Vadasparkban lehet bográcsozni is,tehát ma reggel már indultunk is.Jó kis nap volt,csak azt nem tudom Timinek mi a baja,mert már megint elég hisztis volt.Már egy hete ilyen fura megint,egyik pillanatban nevet,kacag,másikban meg nekiáll sírni,hisztizni.Nagyon úgy néz ki ,hogy újabb fogak jönnek.Pedig azt hittem,hogy lesz egy, kis szünet....

Ezt leszámítva,meg a hideg szelet reggel,nagyon jól telt.ISTEN ÉLTESSEN,ÁKOS!!!!

Na,meg engem is....:p


....meg minden Annát!!!!!

13 megjegyzés:

vajdakrisztian írta...

Isten éltessen titeket:)!Nagyon klassz szülinap lehetett.),és azok a torták....nagyon megkostolnánk:)!
Puszi nektek

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok! Lattom nagyon jo kis buliba volt reszetek,Istenke eltesse az unnepeltet.Nagyon klassz kepek es csodasak a tortak es a szabadba szulinapolni egyszeruen fantasztikus.Kosz a segitseget probalkozok majd.Szabina

anitka írta...

Isten éltesse Ákoskát és persze Téged is! MÁr nekem sem jön be igazán a babaszoba, lehet hogy én is váltok. Sok puszi nektek, jövünk, olvasunk: Anna, Anita

Rebeka és Annabella írta...

Jó kis buli volt!
Boldog névnapot Neked!
Puszi!

Kriszta írta...

Szia,

Boldog szülinapot az ünnepelteknek! Irigyelek, hogy van energiád még két törtát is sütnöd. Nem semmi vagy.

Közben rájöttem egy két dologra a bloggal kapcsolatban. Azért köszi a segítséget, ha valami nem menne szólni fogok, ha nem baj.

Pusza

Fanniék

Birg írta...

Mi is boldog szülinapot kívánunk!!! Pusz, Patrik és Birg

Beatrix írta...

Ákosnak boldog szülinapot, Neked pedig boldog névnapot kívánunk! Puszi, Vendi

Bogár és Gerti írta...

Nem semmi bulit csaptatok hallod e ;)
Már csak mi hiányoztunk onnan :P
Puszi

Dorisz írta...

Isten éltesse az ünnepeltet, neked boldog névnapot! Biztos jó volt a buli, a tortákból viszont én is tudtam volna enni, mert mostanában csak süteményeket ennék. Hiszti az nálunk is akad mostanság, és lehet, hogy éjjel azért sír fel sokszor mert fogacska jön. Én is azt hittem, hogy lesz majd egy kis szünet. Remélem, hogy ti is és mi is gyorsan átvészeljük ezt a fogzási időszakot.
Egy kérdés: Neked Tímea Nóra jár még lábujjhegyen? Mert nekem Rami hol lábujjhegyezik, hol a talpán megy, de az előző többet fordul elő.
Puszi: Dorisz és Rami

Ildi írta...

Isten éltesse az ünnepelteket! Gyönyörű tortákat sütöttél! Puszi

Wiky írta...

Sok-sok puszi nektek így utólag is!!!

Szuper lehetett a Vadasparkban. :-D No és a torták.... hmm. Nem vágnál nekünk egy szeletet??? ;-) Nagyon ügyi vagy!

Timi fogacskái majdcsak kibújnak már! :-) Szorítunk, hogy így legyen!!! :-)

Pusza

Mátrai Anita írta...

Sok boldogságot nektek!
Istenien néznek ki a torták!
Puszi

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Isten eltesse sokaig Akost :-)

Puszi nektek

Kislányunk