2009. július 20., hétfő

Megúsztuk..

...a szombati vihart,habár a strandon voltunk,mert gondoltam,csak hazaérünk,mielőtt kitör. Sikerült is,apa jött értünk,mert délelőtt dolgozott.Még ő is fürdött egy jó nagyot.
Tegnap délelőtt megint dolgozott,a délután meg nagyon gyorsan eltelt.Timi le se száll az apjáról,mikor itthon van,én labdába se rúghatok,kivéve,ha kell neki valami.A múltkor is csak akkor jött oda hozzám,mikor kaka került a pelusba.Vissza is irányítottam apához,hihi.Apa meg csak nevetett,hogy Timi milyen jól tudja,hogy kinek a dolga is a tisztába tevés,rendrakás.Persze ,bármikor kicseréli a pelust,amit meg én használok ki,ha itthon van,akkor az ő dolga ;)
Késő délután kimentünk a Ligetbe,kacsát nézni.Timinek is bővült a szókincse: KALLA(kacsa).Jó nagyot sétáltunk,este 8-ra értünk haza.Újjabban sikerült visszaállni az altatás nélküli elalváshoz.Persze ez csak apának jött össze,nekem csak ordít.Férjemnek meg dagad a melle.Pedig csak párszor altattam el az utóbbi időben,akkor is csak azért,mert túlpörgött és már 10 óra volt.Elég is volt ez a pár alkalom,ahhoz,hogy ne akarjon egyedül aludni.Nem is hittem volna.De a dolog megoldódni látszik,elég pár percig az ágya mellett állni...

1 megjegyzés:

Wiky írta...

Örülünk, hogy sikerült hazaérni időben. Nálunk szerencsére nem volt olyan oltári pocsék idő. Mi megúsztuk egy nagyobb zivatarral. ;-)
Holnap mi is megyünk a strandra, bár lehet, hogy apa nélkül.
Nagyon ügyes Timi. Remélem már sokkal szebb a sebe a csini arcocskáján. Nem csoda, hogy remegett a lábad, amikor megtörtént!!!

Pusza

Kislányunk