2009. július 31., péntek

Azt sem tudom...

...hol is kezdjem.
Hétfőn és kedden strandon voltunk.Szerdán megjöttek a szüleim.Mivel szombaton a tesómnál voltam tortát sütni(mivel nekem nincs sütőm,csak egy nyavalyás villanylapom,ezért nincs hol),vasárnap meg szülinapozás volt,mit is mondjak.A lakás romokban hevert.Egészen ma reggelig.Ma reggel megembereltem magam és alaposan kitakarítottam,mivel anyukáék az este átmentek a nővéremékhez,Zsuékhoz.A tegnap egész nap mászkáltunk,főleg az öcsémékkel,hogy legyenek ők is együtt ,mert az este ők meg hazautaztak,Angi szüleihez(öcsém barátnője).Elég sz..r,hogy így alakult,de hát,ilyen,ha valaki munkaadótól függ,akkor kap szabadságot,amikor a főnöke adja.Így ők mennek,anyuék meg jönnek.
Timi egyből rászállt mamára,tatától megint fél,a nagy szakálla miatt,mindig 2 napig barátkoznak :)) De mamával annál jobban elvan,sőt már féltékeny is,az sem tetszik neki,ha anyuka Ákossal is akarna foglalkozni.Érdekes,hogy 5 hónap korkülömbség is elég a szeretetirigységre.Amúgy imádják egymást...
Most már teljesen biztos,hogy jönnek a fogai,megnéztem alaposan.Hátul,alol-felültejfehér a fogínye.Volt is rá alkalmam,mert a strandon ordított eleget.Mire hazaértünk totál kikészültem,még panaszkodni sem volt kedvem.De szépen is adta volna ki magát,ha épp szegény Jocónak kezdek nyavalyogni,mikor én jövök-megyek,ő meg ebben a hőségben melózik,kinn a napon....
Szerencsére,anyám elég jó hatással van Timire,még eszik is,pedig múlt héten alig evett meg valamit.Apám még ugrat is,hogy mit panaszkodok,hiszen eszik,nem is akármennyit.Tény és való,hogy úgy eszik,mintha heteken keresztül éhezne.Mindegy mit ad neki anyuka.Kezdtem elgondolkozni,lehet velem van a baj?????Vagy csak az újdonság varázsa???Mindenesetre érdekes.
Még egy fejlemény: kezd szófogadó lenni a kisasszony.Na,nem mindig,de azért vannak halvány jelei.Úgy látszik a szobába zárásnak több értelme van,mint bárminek.pedig csak 5 percig van odabenn,de miútán kiengedem,1-2 óráig,olyan,mint egy angyal.
Okosodom én is,hihi.

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!

Szerintem nem veled van baj Szabina is ha velunk van alig eszik neha valamit ha pedig valaki mas adja vagy idegen van nalunk vagy ep a nagyszulok annyit eszik hogy mar megkell szolitsuk hogy ne tobbet.Szerintem az uj dolog hatasa ez az evesi modszer naluk.Tudod mi is szoktuk Szabinat megbuntetni a kisagyba beteszuk nappal vagy 10 percre es addig vagy ordit vagy mergelodik,de mikor kiveszuk o is mint egy kisangyal olyan szofogado na persze csak 1-2 orat utana ujra rosszaskodik,mikor megemlitsuk neki a kisagyat mar mondja is hogy ne.

A fogacskak kinoznak szegenykem, hat nalunk ilyen gond nincs mi a pottyokkel kinlodunk folyton.Jo kis bonyolult napotok volt,joves mennes.puszillunk SZABINA

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!
Én is teljesen kész vagyok. Nem tudom, miért csinálják ezt!? Miért üvölt Bogi is folyton? Sajna ebben a hőségben be vagyunk zárva a lakásba, már nagyon várom az őszt.
Ezek a fogak meg egyenesen borzasztóak!
Puszi

Dorisz írta...

Nekünk is lehetne Rami egy kicsit szófogadóbb, de semmi jelét nem mutatja, pedig én is az ágyba teszem egy pár percre és ha kiveszem, kezdődik minden előlről.
A fogak minket is kínoznak, az evéssel hál isten problémánk nincs.
Puszi: Dorisz és Rami

Hajnalka írta...

Remélem mihamarabb kibújik a fogacska, s akkor talán vége a sok hisztinek meg hasonlóaknak. Lehet mindennek köze lehet ehhez is. Meg persze az akaratosságnak. A szófogadás nálunk elég jól működik, de néha azért akadnak kivételek!

Hajnalka írta...

Nagyon jók a felső ablakban levő fotók a kockában az óra, meg a háttér. Ilyet hol lehet kreálni? Köszi a segítséget! Hajni

Beatrix írta...

Szerintem a nagy melegben nem esik jól nekik az étel, Vendi is egyik nap eszik, aztán meg szinte egész nap semmit...Érdekes, hogy a szobába zárásnak már most is van eredménye. Azt hittem, hogy ezt csak később értik meg, hogy miért történik. :-) Vendi

Millus írta...

Helló!Nálunk is a ház egy romhalmaz,ha jó idő van ugye kint vagyunk azért nem takarítok,ha alszik akkor azért nem....reggelente szoktam,de kevésnek bizonyul....nagyon aranyosak a gyerekek a képeken....
Nekem Lara nagyo hullámzóan eszik....nagyon keveseket evett,nem tudtam miből él egyáltalán...falatokat kellett beleimádkozni,majd 3hete úgy eszik,mintha ezt a 2-3 hónapot be pótolná...sokszor csodálkozom hogy ő szól,hogy aja!hamma hamma!!4-5ször étkezik...pusza Lara,meg Milli

Kislányunk