2009. augusztus 13., csütörtök

Elmentek...

Hazamentek anyukáék kedden.Azóta sincs kedvem semmihez.Pedig lenne dolgom elég.Olyan összevisszaság van az egész lakásban....
De unom már valahogy ezt az állandó takarítást is,nincs is látszata,csak félóráig.Aztán kezdhetném előlről.Tegnap itt volt Ákos is,ketten Timivel... két zsivány.Két hisztis zsivány.Reggel 9-kor már az egész lakás a feje tetején állt.Mire Zsu megérkezett valamikor 4 után,már az agyam is zsibbadt volt.Állandóan verekedtek,ha meg rácsaptam a kezükre,egyszerre bőgtek,ordítottak.Ha kiabáltam ,akkor ők is.Valami front lehetett a levegőben.Délután ,hogy jobb legyen Timi feneke olyan piros lett,mintha lángolna.Estig sírt,még menni se tudott...Felváltva kenegettem Bepanthennel,Sudocreammel.Kicsit hagytam pucéran is,de még jobban ordított.A tetejébe Jocó is későig dolgozott,10 óra körül ért haza,de addig nagy nehezen elaltattam.
Van egy új fejlemény is.A kisasszony újabban éjszaka kijön és befekszik közénk.Igaz,én tettem szabaddá ez utat,mert valamelyik éjjel félig kimászott az ágyából és a feje beszorult.Ezért,inkább csináltam nagyobb helyet,mintsem mégegyszer fennakadjon.Ki is használja.Pár együttalvás elég is volt ahhoz,hogy rászokjon.Megkell embereljem magam,hogy visszavigyem,mielőtt teljesen hozzaszokna.Jaj....

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat elhiszem hogy nincs kedved semmihez a szuleid elutazasa miatt.Nalunk is folyton folfordulas van egyfolytaba takaritok egy percre nem allok meg mert utalom ha egy kis kosz van valahol ezert naponta legalabb 5x seperek,mosogatok a jatekok elpakolasarol ne is beszelve.Folyton bejon Zalanka es Zsombor na hogy jatszanak a 2 nagy doboz jatekot kiboritjak en meg hagyom mert nagyon melegek vannak es inkabb benn jatszanak mint a nagy melegbe futkosanak.De mindig csak addig tart mig kiboritjak akkor az egyik kimegy a masik ketto meg utana es meg mindig szedegessem a jatekokat.Az uj szokasa nagyon edes a Timikenek ejjel oda megy a sotetbe es hozzatok bujik edes lehet.Szegenykem valyon mittol lett piros a feneke,remeljuk hamar helyrejon.Puszillunk Szabina

admin írta...

Sziasztok! :-)
Vigyázni kell az ágyba engedéssel, mert nagyon könnyen rászoknak a gyerkőcök, csak hát utána meg legyen a szülőnek szíve kitiltani... :-O
Mitől lángolhat az a popó??? :-O
Timi

sedith írta...

Hát, ha tényleg nem akarod, hogy odaszokjon, akkor gyorsan cselekedj, azaz, mindig, amikor átmegy. Tudom, hyog nehéz, én is évek óta sétálgatok a szobájukba, de örülök, hoyg nem szeretik közöttünk. Mármint Boróval a játszma még nem ért véget, mert ezután kell még átszoknia rács nélküli ágyba, de Krisztával minden jól alakult. Nem is tudunk úgy rendesen pihenni és huzamosan zavarna is, ha "közénk férkőznének". Úgyis ők az elsődlegesek mindenben, akkor legalább az ágyunk maradjon sajátunknak. :P

Kislányunk