2011. február 21., hétfő

3 éves Tücském!!!meg ovis!!!!!

Bizony,nem is hiszem el,de 3 éves lett ma a bogárkám!!!Tegnap meg is tartottuk,nagyon boldog volt.Fényképek majd később lesznek,majd ,ha megszerzem öcsémtől,én nem értem rá nagyon képeket csinálni.Este 9kor mentek haza a vendégek,így most fáradt vagyok...meg lusta...
A másik nagy hír:MA VOLT AZ ELSŐ ÓVODAI NAPUNK!!!
Igaz,csak pár óra,de nagyon jó volt.Timikém csak kapkodta a fejét,meg félt nagyon,állandóan ellenőrizte,hogy hol vagyok.Voltunk sószobába,közben diafilmeket vetítettek.Szóval volt újdonság,meg egy néger kisfiú, aki állandóan verekedett,de ez az élet velejárója.Szegény,nehezen alkalmazkodik.Holnap már tovább maradunk, kiváncsi vagyok,mi lesz.Egyelőre döcögős,pedig nagyon készült,csak arra nem számított,szerintem ,hogy ennyi nagy gyerek is van köztük.Vagy 6-7-en mennek suliba az idén.Nem értem én sem,hogy miért nem ért rá,majd ősszel,arra már ő is többet tudna.Na,ez van......jövök hamarosan,de most megyek főzni valamit,közben, férjemből most szedhetik ki a varratokat....jaj,hm...

10 megjegyzés:

Dorisz írta...

De jó:D!!! Boldog születésnapot Timikének!!!
Két hónap és Ramika is megkezdi az óvodát, várjuk már mind a ketten:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon boldog szuletesnapot kivanunk a Timikenek,annyira edes es szep nagy lany.Megkezdodott az ovi is ,jaj biztosan nagyon izgalmas es remelem hogy jol fog menni a beszokas,varjuk a szulinapi kepeket.pusizka

Hajnalka írta...

Boldog szülinapot Timinek! Jobbulást apucinak! Biztosan sikerülni fog a beszoktatás is! Ügyes Timi nagyon biztosan!

Melcsi írta...

Sziasztok! Nehari, de lemaradtam a szülinapi köszöntéssel, most megteszem: Utólag is nagyon boldog 3. szülinapot kívánunk! Milyen nagylány már Timi és remélem szereti az ovit. Puszi: Melcsi, Levi, Zsófi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog nonapot!

Wiky írta...

Utólag is boldog szülinapot a nagylánynak! Várjuk a képeket! Reméljük azóta Timi megszokta az ovit és nem betegeskedtek!

Pusza

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jol vagytok? milyen az ovi?

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Par perc mulva folkerul a blogomba Timike szulinapi meglepije tollunk! Majd kukk be erte!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Kellemes husveti unnepeket kivanunk nektek es az egesz csaladotoknak!

vajdakrisztian írta...

Örülünk,hogy újra jelentkezgettek....utólagos Boldog születésnapot!Irjatok még magatokról!

Kislányunk