2009. október 27., kedd

....

Pedig igyekszem,de tényleg,mégis mindig lemaradásban vagyok :p
Múlt kedd óta orrfolyással,köhögéssel vesződünk.Előbb Timi,rá két napra én is.De nem adott a doki neki semmi egyebet csak köptetőszirupot,meg orrcseppet.Láza nem volt,remélem nem is lesz.A dokinál jöttem rá,hogy Timi 20 hónapos lett.Csak úgy telnek a hónapok.
Én meg még mindig elég káoszban,ide-oda futkosok.A melóval kapcsolatban sem döntöttem el semmit.csak lötyögök,a régi határozottságom,mintha elfújták volna.
Timire visszatérve,még mindig köhög,de kevesebbszer,az orra meg alig folyik.Tanuljuk az orrfújást is,kisebb-nagyobb sikerrel.A beszélőkéje is alakul,ha lehet így mondani,de elég érdekes.Ismétli utánam a szavakat,ha mondom neki,de magától nem igazán mondja.Csak halandzsázik.Van 1-2 szó,ami szerintem tetszik neki,azokat fújja állandóan.
Mint,pl. -HOPPÁ
-JAJ vagy JÚJ
-HÁLSZIK(alszik-és ezt suttogva mondja)
-NYAM-NYAM(ha éhes),az ivásra csak MMMM(fogalmam sincs miért)
-a kutya még mindig VAU,de a cica az CICCI
-PALI-ló,GYÍ
-KATTA-kacsa
-KAKAT-kakas-ezeket az állatokat képről is felismeri
Van,hogy egész véletlenül értelmes szót használ,helyesen,mint az ALUDJ(mert lefeküdtem),vagy az ajtóra,hogy ATTÓ,szék-SZEKK,CSÍP-CSÍP(a csíp-csíp csóka...,érdekes,ilyenkor kimondja a cs betűt.Ha bekakál,már mondja,hogy KAKA,a pisinek,meg PISSSS,de a bilire csak nagy ritkán hajlandó ráülni,pedig már nagyon itt volna az ideje.
Helyesen használja:
-BABA,ha kisbabát lát
-MAMA-nagymamára,
-TATA-apukámra-meg mindenkire,akinek szakálla van:))
Erről jut eszembe,ma séta közben,egy idős nénitől elvette a botját,és elszaladt vele,alig értem utól.Szerencse a néninek is volt humorérzéke,jót nevettünk egyet.
Na,más nem jut eszembe most.Megyek tanulni,holnap suli!!!Tegnap is éjjel fél 2-ig tanultam,jaj...kellett nekem...

15 megjegyzés:

Emese írta...

Sziasztok!!!!
Jobbulást kívánunk Timikének!!!Reméljük hamar elmúlik az orrfolyás.Sajnos ennek jön az ideje.
Ez a 20 hónap nekünk is nagyon elrohant.Mostanában mi is egyre többször "nosztalgiázunk",hogy mi volt amikor "kicsi" volt :-)Én is egyik nap eszméltem fel rá,amikor is megkérdezték,hogy mennyi idős Emese...
A beszéddel mi is hadi lábon állunk,vagyis mi sehogy...De megérteti magát teljesen.
A munkához pedig sok sikert,ha mellette döntesz!!!!
Puszi:Emeséék

Beatrix írta...

Jobbulást Nektek! Hamarosan Timi is elkezd majd beszélni és akkor nem lesz megállás. :-) Vendi is szeretett a dédi botjával játszani. Elhiszem, hogy nem egyszerű dönteni a munkával kapcsolatban, főleg, ha még suliba is jársz. Puszi

admin írta...

Reméljük, múlik a nyavaja. Sajna mi is mindig összeszedünk valamit. Ha orvoshoz megyek, direkt nem viszem Mátét, nehogy összeszedjen valamit, erre én kapom el, Máté meg tőlem...
És ez még csak a kezdet, a tél még csak most jön!
Ne kapkodd el ezt a munkába állósdit!
Ha a férjed kibírna még 1 évet "sok" melóval...
Biztos neki is sok már, de aludj rá még néhányat, aztán majd csak megálmodod, hogyan is tovább.
Vicces lehetett az a bottal szaladgálás! :-))

Dorisz írta...

Jobbulást nektek!
A hoppá nálunk is sláger, és Ramika is nagyon szépen beszél, már 2-3 szavas mondatokkal is próbálkozik nagy sikerrel:)
A bilizés nálunk sem menő, bár ráül, de nem hajlandó beletenni semmit sem.
Kitartás a tanuláshoz anya!
Puszi: Dorisz és Rami

Bogár és Gerti írta...

Remélem azóta már bőven meggyógyultatok és hajkurásszátok az idős néniket a botjukkal :D (ez nagyon tetszik :) )
Puszi

Anna írta...

Még jó hogy volt humorérzéke a néninek.Nogyon jót mosolyogtam.

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!
Nagyon ügyes vagy Csajszi!
Anyunak meg kitartás, és jó tanulást!
puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog 20 hofordulot kistucsok.Jobbulast neked Szabina

vajdakrisztian írta...

Isten éltessen!Reméljük már meg is gyógyultatok anyával együtt!
Nagyon szépen mondikálsz...a bili meg majd eljön az ideje!,én a 3 betöltöttem,és még nem voltam hajlandő ráüllni,és rá 1 hétre egyik napról a másikra ledobtam a pelust,mondtam nem kell!Meglássátok igy lesztek ti is:)!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Van szamotokra 2 kis meglepink.Szabina

Ildi írta...

Nem lehet egyszerű gyermek mellett tanulni...én is elterveztem, hogy gyes alatt megcsinálom a gyógyped.-et, de nem mertem belevágni.
Kitartást! Puszi Nektek!

Hajnalka írta...

Ez a lány miket kitalál? Jót mosolyogtam mikor olvastam a botos sztoryt. Még jó, hogy a néninek volt humorérzéke. Reméljük már jól vagytok!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

hol vagytok merre jartok,miert nem jelentkeztek mostanaba nagyon hianyolunk mar remeljuk nincs semmi baj nem vagytok betegek,remeljhuk csak a munka miatt nem irtok,puszika Szabina

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hol vagytok merre jartok?Remelem jol vagytok nem vagytok betegek,nagyon hianyolunk am benneteket varunk vissza nagyon.puszika Szabina

Millus írta...

Helló!Szépen haladtok a beszéddel!Én is már alig vártam,hogy beszéljen,most meg azt hogy kicsit maradjon csendben....

Kislányunk