2009. november 20., péntek

Dolgozom...

...hát mégis összejött!!!Visszamentem melózni,múlt kedden kezdtem és azóta úgy érzem ,hogy semmire sincs időm.Meg náthás is lettem,Alig gyógyult meg Timi,én is beleestem,szerdán már lázasan mentem dolgozni.Igaz,csak 2-ig vagyok,de reggel 6-kor kezdem a napot,7-kor már úton vagyunk Timivel,mert,ha később indulok,nem érek be időben.2 kor meg szaladok érte,kb fél 4kor érek haza,ha nem kell vásárolni semmit.Meg kell lassan tanulnom,úgy vásárolni,hogy ne maradjon le semmi.Vasárnap meg gyakorlatozni járok a cukrászatba.Szóval lassan csak meghalni lesz időm...
Timikém elég jól viseli az egész hurcolkodást,sokkal jobban,mint én.Már múlt csütörtökön kiborultam,és még az sincs kit hibáztassak,mert nem kényszerített senki.Elég ellentmondásos érzelmek hullámzanak bennem.Egyrészt szörnyű lelkiismeretfurdalásom van.hogy Tücskömöt elhanyagolom kicsit,másrészt meg sokkal jobban érzem magam,hogy végre tanulhatok,meg megint keresek pénzt is,nem mintha a férjem valaha is éreztette volna velem,hogy itthon ülök.Ja,még ezért is büntudatom van,hogy az én személyem is kissé előtérbe került,Timivel szemben.Pedig még csak nem is idegenek között van,hanem a növéremnél,aki úgy foglalkozik vele,mintha sajátja volna.De akkor is...Meg irigy is vagyok(szégyen ide vagy oda),mert mindenkinek jobban szót fogad,mint nekem...Meglestem(egyre alattomosabb leszek),olyan,mint egy kisangyal,de amint megérkezek...ihajjjjj...de lehet az sem tetszene,ha fordítva lenne a dolog...és az is mindegy,kivel van.Kedden,szerdán Magdi barátném aludt itt nálam,csütörtökön meg ma Bettinél volt és mindkettejüknek szót fogad...tényleg irigy vagyok,vagy féltékeny??

Fejlődött a beszélőkéje is:HIITTA-PALITTA-PALACITTA(hinta palinta,palacsinta)
BOCI BOCI TARKA
CIPP-CIPPvalami leírhatatlan(csíp-csíp csóka)
Hállúú-halló
ÁKOS,ÁKOSI (Ákos)
PELLÁ-pelenka
-meg sok mindent utánoz,amit mondok,de egy sem jut most eszembe.
Elnézést kérek mindenkitől,hogy nincs időm olvasgatni....nem is merek már igérgetni...

11 megjegyzés:

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!
Örülünk, hogy hallani felőletek!
El tudom képzelni, hogy most nem a blog az első! Azért jó, hogy van aki vigyázzon a Csajszikára, és nekik szót fogad. Fel a fejjel és jó munkát!
Puszi

Anna írta...

Kitartást majd csak beáll a rend és megszokod a mindennapokat.Huncut a csajszid.

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Orulunk hogy hallunk feloletek.Remeljuk mar jobban vagytok.Mar nagyon hianyoltunk.Elhiszem hogy rosszul erzed magad hogy elhanyagolod kicsit a leanyzot.Puszika

sedith írta...

Anicska, ezezk mind természetes érzelmek ilyenkor és máskor is. Most valóban örülj annak, hogy van munkád, ebben az időszakban szörnyen nehéz munkát találni. Hát ha még olyat is kapsz, ami tetszik! Mit nem adnék én érte! Ellenben vissza kell mennem dolgozni oda, ahonnan eljöttem. És még ki tudja, visszavesznek egyáltalán?
Az, hogy mindenkinek szót fogad,c sak neked nem, ismerős. Akkor lett nyilvánvaló számunkra, amikor Borót elvitték anyósomék, amikor a húgom esküvője volt. Másfél napig semmi baja nem volt, nem nyafgott, nem sírt, aranyos volt. Ahogy én megjelentem, már minden baja lett. :D

Hamarosan belejössz az új mindennapokba is, ne félj! Picit majd előre fog kelleni gondolkodnod, és főleg listát írnod és akkor a vásárlással sem lesz gond!:)

Puszillak benneteket! Gyógyulj meg hamar! És Timinek gratula a szavakhoz!!!:)

Ildi írta...

Nem le4het egyszerű...de téged ismerve menni fog. itartást, sok puszi és jobbulást!

admin írta...

Eltelik még egy kis iső és majd melátod, jól döntöttél-e...
Jó kis lótifuti napjaid lettek! :-o

Beatrix írta...

Sok sikert a munkához!

Álommanó írta...

Meló mellett nem lehet könnyű! Sajnos ez egy nagyon rossz időszak. De idővel jobb lesz!
A szótfogadás miatt szerintem ne aggódj! A gyerek mindig felméri, hogy kinél hol a határ, és ahhoz igazodik. :) Aztán már nem nagyon lehet szigorúbbnak lenni. :):)
Szerintem ne aggódj! Hamarosan úgyis minden a helyére kerül, és kialakul az új kerékvágás. ;)

Zsuzsa írta...

Sziasztok!
Örülünk,hogy olvashatunk titeket. Ne aggódj, én ugyanígy érzem,mióta dolgozom, annyival rosszabb,hogy a Laura bölcsibe jár, és nehéz volt a beszoktatás, ed talán túl vagyunk a nehezén.
Kitartás nemsokára rendeződik minden. Puszi Lauráék

Millus írta...

Helló!
Beindult a mókuskerék!Mindenesetre kitartás,meg jobbulást!Sztem Timike azért "rosszabb"ha veled van,mert végre elengedheti magát,nem kell jól viselkednie...Minket anyu úgy nevelt,hogy otthon tomboljuk ki magunkat,de ha elmegyünk vhova akkor jól viselkedjünk!Végülis mindig nem viselkedhet jól egy gyerek!Timike látod magától tudja az íratlan szabályokat!Puszi nektek kitartás!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Van egy kis meglepi diavetitesunk nektek!puszika

Kislányunk