2010. április 7., szerda

Jövés-menés

Már a múlt pénteken megérkeztek Imoláék,a sógoricámék,azóta meg sem állunk,állandóan tekergünk.Már szombaton elvittük őket az erdőbe,oda,ahol ezelőtt két héttel jártunk mi is.Vasárnap meg lustálkodtunk,hétfőn Kanizsáról megjöttek a férjem unokatestvéréék,2 gyerekük,volt itt sivalkodás.Kedden vásárlással összekötött tekergés,ma szintén.A mai napba beleiktattam a bölcsödét is.Szerencsém volt,mert a múlt hónapban jeletkeztem és már jövő hétfőn vihetem is.Igaz,ezt még egyelőre nem szerencsének érzékelem,mert már a gondolattól is elpityeregtem magam.Mert hiába dolgoztam eddig is,de eddig nővérem vigyázott rá,ami teljesen más...Timinek egyelőre tetszett,mikor a vezetőnő bemutatta a többi gyereknek,már ment is,de még ki tudja....hát ezt még megkell emésszem...de ,ha egyszer muszáj...
Szombatig még élem a tekergők mindennapjait,de aztán muszáj tanulni,mert jönnek a modulzáró vizsgáim,eddig csak egy 4-est kaptam,jó lenne,ha ilyen átlagom lenne.....Jó éjt mindenkinek!!!

8 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

JO kis jovos menos napjaitok voltak,bolcsi?
Hat az jo dolog biztosan megszokja majd a Timike.
Neked meg sok sikert a vizsgadhoz.puszika

vajdakrisztian írta...

Jó kis zsufolt napok!Nem unatkoztatok!
mEGKEZDŐDIK NÁLATOK IS A NAGYBETŰS ÉLET :)!ne aggódj,megszokjátok mindketten!!!Nehéz az elején,de minden kialakul!!!Puszilunk

Mátébogyó írta...

Csavarogjatok csak jó sokat! Ha muszáj beadni a gyerkőcöt, akkor sajna muszáj... Előbb-utóbb megszokjátok mindketten (most már a kiscsajnak is lesz munkahelye).

Hajnalka írta...

Sziasztok! Jó is néha egy kis kiruccanás, csavargás. Reméljük Timi hamar megszokja a bölcsit. Ha eddig tetszett neki, reméljük ez így is marad. Jaj, az anyai szív... Drukk a vizsgákhoz!

Beatrix írta...

Ha már most tetszett Timinek a bölcsi, akkor szerintem nem lesz gond! :-) Puszi

Anna írta...

Sok sikert avizsgákhoz.Biztos jó lesz neki a bölcsibe megszokja majd remélem hamarabb mint Anna.

Rebeka és Annabella írta...

Tuti nem lesz gond a bölcsivel. Timi szereti a gyerektársaságot.

Sok sikert a vizsgáidhoz!
Puszi!

Dorisz írta...

Sziasztok!
Biztos jó lesz a bölcsiben Timinek. Gondolok rád, hogy sikerüljön tanulnod és sikerüljön a vizsgád.
Puszi

Kislányunk