2009. április 1., szerda

Fürdés után..




Szép kék folt a homlokán,egyszerüen csak nekiszaladt az asztalnak.Ma megint nekiesett,ráadásul a sarkának,pont a szeme alatt lett megint egy kék folt....A lábán is díszeleg jó pár...Grrrrrrrr!!!!
























Mindig vidám az esti fürdetés után,imád meglépni,amint megérzi ,hogy pucér!!A haja vizesen már mindig göndör,de vannak napok mikor teljesen sima,azért bizom benne,hogy nem lesz olyan haja,mint nekem.Tudom mivel jár egy oroszlánsörény.Szép,szép,de mikor fésülni kell..ajajj!!Nagyon szép napunk volt a tegnap,remélem a mai se lesz rosszabb,most már a régi önmaga!!!

























































5 megjegyzés:

Álommanó írta...

Annyira szép a haja! Nekem hulla egyenes, és mindig azt szerettem volna, ha göndör. :)) Szerintem senkinek nem jó a sajátja. ;))
Az asztalnak koccanásra küldünk puszit, reméljük gyorsan gyógyul majd tőle. :) Sajna ez nálunk is gyakori... :)

Álommanó

Millus írta...

Nagyon édi vagy a képeken....puszilunk

vajdakrisztian írta...

Hát nem csodálom hogy élvez a fürdés utáni hancurt:)....
A haja meg csodálatos,amugy a férjemnek is göndör,igaz már rég géppel nyirom...de olyan szép a göndör haj...én mindig is arról álmodtam:),és most valósult pár hónapja,dauert rakattam:)!
Krisztiánnak meg nem tudjuk,soha nem hagytuk megnőni a haját!
Puszika

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Örülünk,hogy meggyógyultál! :) Gyönyörű hajad van. :) Nálunk anyáé szög egyenes,és huu de rémes..nekem meg hol egyenes,hol göndör!:)
Puszi

Ildi írta...

Hahó! Mi van veletek? Hiányolunk nagyon...Puszi!

Kislányunk