2010. január 31., vasárnap

Elrepült...

Jocó Londonba repült vasárnap,persze dolgozni,egy hétig marad elméletileg,remélem nem többet.Már nagyon hiányzik.Timikém aznap mielőtt a délutáni álomba merült volna jó ideig hajtogatta Apa,Apa,Apa.Megszokta,hogy vasárnap az ő napjuk,ilyenkor Jocó egész nap csak vele játszik.Ma meg az apja fényképét hordozta magával.Ma nem voltam dolgozni,nincs nagy forgalom,így egy napot lóghattam,holnap egész nap nem leszek,mert délután megyek suliba,de kell menjek,mert a múlt héten is lógtam.Szegény bogaram!Tegnap voltunk megint vérképet csináltatni,igaz nem sokat sírt.Ma lehetett kivenni az eredményt délután,de a doktornénihez már nem tudtam bevinni,mert csak napi 2 órát rendel.Látom én a javulást az értékek között,de azért aéig várom,hogy mit mond ő is.Az étvágy is sokat javult,jó étvággyal eszik,de mégsem hízik.Szerintem csak az lehet az oka,hogy többször kakál naponta,van,hogy 4x is.Már említettem a doktornőnek,de megint szólok,szerintem ez nem normális,igaz nem hígat,hanem normálisat kakál,de hát akkor mi lehet az oka a nem hízásnak.Igaz,hogy meg nem 2 percig egész nap,szalad,rohan.Mindig siet valahova.
Folyamatosan bővül a szókincse,a mai:- BOCS KI CSOKKIT(bontsd ki a csokit)
-LAJTA,LAJTA,LESZAKATTA A PATTA,MACSEKA(rajta,rajta,leszakadt a pajta,macska- a bennmaradt kimarad mindig)

4 megjegyzés:

Wiky írta...

Remélem jó híreket mondott a doki! ;-)

Nagyon ügyesen beszélget a csajszi. Kicsit irigykedem... :o :-)

Puszi

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!
Reméljük minden rendben lesz!
Neked is kellene már egy kis pihenés!
Puszi

Hajnalka írta...

Sziasztok! Reméljük minden ok lesz a véreredménnyel. Ügyesen beszél már a kiscsaj! Jó lehet hallgatni!

vajdakrisztian írta...

Nagyon ügyesen megy már a beszélőke!
Reméljük minden oké!Majd irjátok meg az eredményt!
És reméljük hamar eltelik apa nélkül,tudjuk milyen rossz!
Puszi

Kislányunk