2009. december 18., péntek

Ezt kifőztük...

Mármint,jól kitaláltuk.Apa találta ki inkább,hogy ha már szabad lesz jövő héttől,ki is festi a lakást.Kicsit beteg dolognak tűnhet ez, nemcsak egyeseknek,még nekem is,pedig én már hozzaszokhattam volna,hogy nálunk minden fordítva történik.Mit lehet csinálni,ilyenkor szabad,máskor mindig dolgozik.Én meg nem merek gátat szabni a nagy ihletnek,mert szégyen ide-oda,ez az "egyetlen" rossz tulajdonsága van a drágámnak,hogy soha nincs ideje itthoni javítgatásokra.De tényleg,amúgy mindenbe besegít,kivéve a portörlésbe,persze,ha itthon van.:))De mit mondhatnék,a pénz is kell mindig valamire,ha másra nem,hát akkor,hogy több legyen letéve a rossz napokra,így hát ez ellen sem morgolódok,főleg,mert ha hazaér,soha nem olyan fáradt,hogy Tücsökkel ne foglalkozzon,azt hiszem,egyszer emelte fel eddig a hangját a kis ördögfiókára,pedig nyúzza istenesen APPÁT.Szóval,inkább hallgatok és örülök,hogy ki lesz festve a lakás,majdcsak ki is lesz takarítva valahogy.Ami hamar is meglenne,ha lenne kire rábízni Tücsköt,de az a bibi,hogy mindenki hazautazik karácsonyra,életemben először fogom a karácsonyt a tesóim nélkül tölteni.El sem tudom képzelni,milyen lesz,de ez meg az én hibám,mert visszamentem dolgozni és nem mehetek haza!!!Elmondhatom,hogy testvérek dolgában is szerencsésnek érzem magam.Igaz,mai napig rengeteget vitatkozunk,de akármi van,mindig számíthatunk a másik kettőre.Most szomorkodhatok,nosztalgiázhatok:

Íme: a tesóim,igaz,kicsit fiatalabb kiadásban,ha jól emlékszem 3 éve készült.A barna hajú csajszi én lennék,hihi
Itt meg párostól:

13 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat tenyleg jol kifoztetek.A haz kifestes jo dolog de azert kicsit hideg van hozza azt hiszem.Na hatha most van ido akkor most kell.Gyonyoru vagy a kepen es milyen fiatal nagyon szep hajad volt azon a kepen.puszika

Zsu írta...

Pont mint az én gyerekeim,két lányzó és egy fiú. Gratulálok szépek vagytok,párostol is!
A festés miatt ne aggódjatok,én a múlt hétrn festettem a nappalit,ezen a héten az én szobámat,de ez most tipptopp nagytakarítás garantáltan. A bútorok mozgatásában azért kaptam segítséget:)Nagyon szeretek festeni,az egész házat én szoktam.
Puszi nektek,Timikének leginkább, és nagyon boldog ünnepeket az egész családnak!!!!

Melcsi írta...

Sziasztok! Örülünk, hogy azért egy icipici időd van a naplóírásra. Nekem is egy lány és egy fiú tesóm van és mi is nagyon szeretjük egymást. A festés azért is jó, mert így karácsonyra minden szép és új lesz. Sok puszi nektek: Melcsi, Levi, Zsófi

Beatrix írta...

Öröm olvasni, hogy ilyen jó testvérek vagytok! :-) Jó kis időtöltés lesz a festés, de olyan klassz, ha valami frissen van festve! Puszi

Mátrai Anita írta...

Sziasztok!
A festés biztos nem lesz egyszerű ebben az időben, legalábbis biztos nehezebben fog megszáradni, de legalább túl lesztek rajta.
A takarítás miatt nem irigyellek!
Szépek vagytok a képen!
Puszi

vajdakrisztian írta...

Hűha...ebbe az időbe festeni:),de a lényeg,hogy a végén minden friss,és szép uj lesz:)!Jó munkát,és igen értékeld az uracskád:)!
Nagyon szép családi fotó:),kár hogy az idén nem együtt ünnepeltek...
Nagyon ügyes,okos nagylány lett Timike:)...a mesét én is szeretem:).
Puszilunk!Jó munkát nektek,és kellemes ünnepeket!

Hajnalka írta...

Sziasztok!

Jó nagy dologba vágjátok a fejszéteket! De ha az idő most engedi, akkor rajta! Jó lesz egy "új" lakásban karácsonyozni. Csak takarítani ne kellene utána annyit! Én azt utálom az egészbe nagyon! Kicsit tovább fog tartani míg megszárad ilyen időben, de biztosan jó kis móka lesz Kistücsöknek is! Jó ha ilyen ura van az embernek, hogy mindennel foglakozik, s a gyerek sem utolsó!

admin írta...

Bizti fura lesz, hogy nem karácsonyoztok együt...
Mindig olyan jó, ha van egy "új" lakásod! :-D

Beatrix írta...

Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk! Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog Karacsonyt!Puszika Szabina ,Julia es Izabella

Melcsi írta...

Sziasztok! Nagyon Boldog Karácsonyt kívánunk Nektek! Sok puszi: Melcsi, Levi, Zsófi

Danci és Csucsu írta...

Csillagszóró szórja fényét, kíván melegséget békét! Angyalka száll házatok felett, hogy hozzon egy üzenetet: Békés Boldog Karácsonyt Kívánunk nektek!

Puszi Csilla és Danci

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Karácsonyi fénybe öltöznek, s ragyognak a fák,
felmelegedsz, s szívedet az öröm járja át. Karácsonyi fénybe öltözik, s
megnyugszik a szív, valóra válnak, s elvarázsolnak legszebb álmaid!
Boldog karácsonyt!

Puszi

Kislányunk